سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۴

مارکتینگ اتومیشن اتوماسیون بازاریابی چیست + مزایا نجوا

۲ بازديد
اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

این شاخص، درصد ایمیل‌هایی را نشان می‌دهد که بنا به دلایل گوناگون ازجمله نامعتبر بودن آدرس ایمیل به مخاطبین مورد نظر تحویل داده نشده‌اند. نرخ برگشت بالا می‌تواند نشانگر وجود مشکلاتی در لیست ایمیل‌ها باشد که بر اثربخشی کمپین تأثیر منفی دارد و منجر به کاهش تعامل و نرخ تبدیل می‌شود. ایمیل مارکتینگ راهی عالی برای برقراری ارتباط با مشتریان و ایجاد تعامل با آن‌هاست. با استفاده صحیح از اتوماسیون بازاریابی، کسب‌وکارها می‌توانند هزینه‌ها را کاهش داده و بازگشت سرمایه (ROI) بازاریابی خود را افزایش دهند، که در نهایت منجر به افزایش سودآوری و رشد سازمانشان خواهد شد.

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

بدون اینکه بخواهید هر بار خودتان این کار را انجام دهید با استفاده از این فرآیند پیام‌ها به طور خودکار ارسال می‌شوند. اتوماسیون ایمیل، کارهای روتین و تکراری را از لیست کارهای شما خارج می‌کند تا وقت شما را برای سایر کارهای ارزشمند مانند پاسخ دادن به سوالات مشتریان آزاد کند. این امر موجب می‌شود مشتریان اطلاعات بیشتری درباره برند تجاری و محصولات شما به دست بیاورند و انگیزه آن‌ها برای خرید افزایش یابد. تقسیم لیست ایمیل‌ها بر اساس خریدهایی که مشتریان در گذشته انجام داده‌اند راه ساده دیگری برای بهینه‌سازی هدفمند است.

مارکترها و اعضای تیم بازاریابی با استفاده از بازاریابی خودکار در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند و با افزایش سرعت انجام فعالیت‌ها و کاهش میزان خطاهای انسانی، بهره‌وری خود را افزایش می‌دهند. این مرحله از کار ممکن است در ابتدا به نظرتان کمی دشوار باشد، زیرا تعداد بسیار زیادی نر‌م‌افزار بازاریابی خودکار با ویژگی‌های متفاوت وجود دارد. اما اگر مرحله پیش را با موفقیت طی کرده باشید و فرایندهای نیازمند ابزارهای مارکتینگ اتومیشن را به خوبی شناسایی کرده باشید، یافتن ابزارهای مناسب برای شما چندان دشوار نخواهد بود.

یک بازاریاب در دنیای امروز موظف است جدیدترین ابزار کار خود را بشناسد و در جهت استفاده اثربخش از آن مطالعه و تلاش کند. بازاریابی ایمیلی به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان هدف خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از نقاط ماشه‌ای برای نزدیک شدن به مخاطب مناسب استفاده کنید. مانند رها کردن سبد حمل و نقل، خریدهای اخیر، فعالیت‌های وب و سایر عناصر محرک این فرصت را به شما می‌دهد تا مخاطبان مناسب را در زمان مناسب، در مکان مناسب هدف قرار دهید و پیشنهاد مناسب را به آن‌ها ارائه دهید. به‌علاوه، توجه به روزهای خاص و رویدادهای مهم نیز می‌تواند به بهبود اثر بخشی ایمیل‌ها کمک کند. استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل می‌تواند شما را در این زمینه یاری کند و به شما بگوید که کدام زمان‌ها بهترین نتایج را برای شما به ارمغان خواهند آورد.

آمارها نشان می‌دهند که نرخ باز شدن ایمیل‌های سبد خرید رها شده ۳ برابر بیشتر از ایمیل‌های بازاریابی معمولی است و این ایمیل‌ها می‌توانند بیش از ۱۰ درصد مخاطبان را به مشتری تبدیل کنند. گسترش فعالیت‌ها و افزایش حجم و تعداد وظایف از چالش‌های بزرگ دیجیتال مارکترها به شمار می‌رود. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی، امکان خودکار کردن بعضی از فرایندهای بازاریابی برای کسب و کارها فراهم شده است. در این مطلب بررسی می‌کنیم که مارکتینگ اتومیشن چیست و چه اهمیت و کاربردی دارد.

شروع کردن مارکتینگ اتومیشن با اهداف کوچک

برای اطمینان از این که ایمیل‌های شما به دست مخاطبینتان می‌رسد، حفظ سلامت دامنه ایمیل ضروری است. با استفاده از وب‌انگیج می‌توانید سلامت دامنه را به‌صورت لحظه‌ای رصد کنید و مشکلات بالقوه در ارسال و تحویل ایمیل را، پیش از آن که تأثیری بر کمپین‌ شما بگذارد، شناسایی و برطرف نمایید. این روش می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات و خدمات را بهتر به مشتریان معرفی کنید و فروش خود را افزایش دهید. می‌توانید ایمیل‌ها را به گروه‌های مختلف مخاطبان با توجه به علایق و نیازهایشان ارسال کنید. کاربران از گوشی‌های هوشمند به دلایل مختلفی نظیر عکاسی، تماس و…  استفاده می‌کنند اما چک کردن ایمیل توسط کاربران رتبه اول را دارد! در واقع ممکن است کاربران تا چند روز از یک شبکه اجتماعی استفاده نکنند اما غالباً به صورت روزانه ایمیل خود را چک می‌کنند.

۳- قابلیت ایجاد لیست‌های متنوع و امکان ایجاد صفحات لندینگ و فرم‌های حرفه‌ای داشته باشید. با استفاده از آزمون A/B می‌تونید بخش‌های مختلف ایمیلتون مثل عنوان یا متن رو تست کنید و بهترین نسخه رو انتخاب کنید. بازاریابان بهتر می‌توانند کیفیت لیدها را بسنجند و به سمت خرید سوقشان دهند و در نتیجه درآمد و رشد بیشتری را رقم زنند. با WebEngage، بازاریابان می توانند تجربه مشتری را بطور یکپارچه ارائه دهند که موجب افزایش وفاداری و به حداکثر رساندن ارزش طول عمر مشتری می شود. طبق تحقیقات Forrester، شرکت‌هایی که روی پرورش سرنخ (Lead Nurturing) تمرکز می‌کنند؛ 50 درصد سرنخ‌های آماده فروش بیشتر با 33 درصد هزینه کمتر تولید می‌کنند.

یکی از آسان‌ترین راهکارهای تقسیم‌بندی لیست‌های مشترکین برای کسب‌وکارهای B2B (Business to Business) و B2C (Business to Customer) و C2C (Customer to Customer) استفاده از دسته‌ای است که هر کاربر به آن تعلق دارد. برای مثال، شرکت تپسل که یک شرکت تبلیغات آنلاین است، کسب‌وکار B2B محسوب می‌شود، یک سوی این کسب‌وکار برندها و تبلیغ‌دهندگان و یک سوی دیگر آن نمایش‌دهندگان تبلیغات یعنی اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها هستند. یک راه اولیه برای دسته‌بندی ایمیل‌های شرکت تپسل، تقسیم‌بندی مشترکین به دو لیست تبلیغ‌دهندگان و صاحبان رسانه است. به این ترتیب، تپسل می‌تواند محتوای مربوط به هر دسته را به صورت جداگانه برای آنها ایمیل کند.

با به دست آوردن بینش در مورد سفر مشتری، شرکت‌ها می‌توانند نقاط بحرانی را شناسایی کنند، نقاط تماس را بهینه کنند و تجربه شخصی‌تر و متناسب‌تر را به مشتریان خود ارائه دهند. داده‌های ردیابی رویداد را می‌توان در جریان‌های کاری اتوماسیون بازاریابی برای ارسال پیام‌ها، پیشنهادها یا اقدامات شخصی‌سازی‌شده بر اساس رفتارهای خاص کاربر مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال، اگر کاربر سبد خرید را رها کند، می‌توان یک ایمیل خودکار برای یادآوری تکمیل خرید به او ارسال کرد.

گوگل آنالیتیکس بهترین ابزار رایگان تحلیل عملکرد وب‌سایت است و اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد. این ابزار، ویژگی‌هایی مانند ردیابی رفتار کاربران، مبداً ورود مخاطبان به وب‌سایت، تبلیغات و رویدادها را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. همان‌طور که گفتیم، ابزارهای تحلیل و ارزیابی به جمع‌آوری داده‌های وب‌سایت و کانال‌های دیگر به شکل خودکار کمک می‌کنند و گزارش‌های مفیدی را درباره کمپین‌های بازاریابی مختلف در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهند.

کسب‌وکارها می‌توانند پیام‌های بازاریابی را در زمان مناسب و از طریق کانال‌های مورد علاقه مشتریان ارسال کرده و نرخ تبدیل و وفاداری مشتریان را افزایش دهند. نمونه‌هایی از این ابزارها مانند HubSpot، webengage و ActiveCampaign نشان می‌دهند که ۶۳ درصد از کسب‌وکارها در مدت کوتاهی پس از استفاده، شاهد بهبود نرخ تبدیل و بهره‌وری کارکنان بوده‌اند. انتخاب هوشمندانه این ابزارها می‌تواند نقش مهمی در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی ایفا کند. WebEngage یک پلتفرم جامع مارکتینگ اتومیشن است که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، امکان تعامل هوشمند و موثر با مشتریان را فراهم می‌کند.

اتومیشن می تواند داده ها را از کانال های بازاریابی مختلف جمع آوری و تجزیه و تحلیل کند و اطلاعات ارزشمندی را ارائه دهد که به تصمیم گیری بهتر کمک می کند. فرض کنید فردی با نام سارا به دنبال خرید یک لپ تاپ جدید است اما اطلاعات بسیاری که به صورت آنلاین به دست آورده باعث سردرگمی و تردید وی شده است. مدام مدل های مختلف را مقایسه می کند و در پی آن است که لپ تاپی متناسب با نیازهای خاص خود انتخاب کند. مشتریان می توانند در مراحل مختلف وارد شوند و همچنین ممکن است بین مراحل به عقب و جلو حرکت کنند.

Marketo  مدیریت پیشرفته سرنخ، بازاریابی ایمیلی و قابلیت های پرورش سرنخ را ارائه می دهد. این امکانات بازاریابان را قادر می‌سازد تا سفرهای شخصی‌سازی شده مشتری را ایجاد کنند، کمپین‌های بازاریابی را بهینه کنند و تعامل را در نقاط تماس مختلف ایجاد و دنبال کنند. اتوماسیون می‌تواند بر اساس سابقه مرور صفحات سایت یا اولویت‌ و علاقمندی کاربران، توصیه‌های محتوایی مناسب را به آنها ارائه دهد و با این رویکرد تعامل و نرخ تبدیل را افزایش دهد. شما می توانید با کمک ابزارهای اتوماسیون قالب‌های پیش فرضی برای اجرای کمپین‌های بازاریابی تهیه کنید.

جمعیت‌شناسی، تقسیم بندی بر اساس اطلاعات اولیه افراد

تصور کنید که باید برای صدها یا حتی هزاران نفر در لیست ایمیل خود، پیام‌های تبلیغاتی ارسال کنید. انجام این کار به صورت دستی چقدر زمان‌بر و خسته‌کننده خواهد بود؟ مارکتینگ اتوماسیون با خودکار کردن این فرآیند، به شما کمک می‌کند تا در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید و به جای انجام کارهای تکراری، بر روی فعالیت‌های استراتژیک تمرکز کنید. انتخاب بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن مستلزم ارزیابی دقیق نیازها، منابع و اهداف کسب‌وکار است. در این بخش، با مقایسه جامع ویژگی‌ها، قیمت‌گذاری و کارایی ابزارهای مختلف، دید روشن‌تری نسبت به گزینه‌های موجود ارائه می‌دهیم. توجه به معیارهایی مانند سهولت استفاده، قابلیت مقیاس‌پذیری، کیفیت پشتیبانی و امکان یکپارچه‌سازی با سایر سیستم‌ها، در انتخاب ابزار مناسب حیاتی است.

اشتراک‌گذاری محتوا در ایمیل از طریق گزینه فوروارد یا اشتراک‌گذاری بسیار راحت است و یک راه عالی برای بازاریابی دهان به دهان می‌باشد. هنگامی که محتوای شما ویروسی شود، مشتریان جدید زیادی را به همراه خواهد داشت. تعدادی از عناصر موجود در ایمیل مانند تصاویر، کپی ایمیل، پیام‌ها، شخصی‌سازی، CTA، خط موضوع و موارد دیگر به شما امکان می‌دهند از موثر بودن محتوای خود مطمئن شوید. ۱ - اطمینان حاصل کنید که پیشنهادی که به کاربران می‌دهید ارزشمند است و آن را مورد بررسی قرار دهید. ۱- برای جلوگیری از انتقال ایمیل‌ها به پوشه اسپم، باید قوانین مربوط به ارسال ایمیل را رعایت کنید. بنابراین، از تصاویر زیبا و مرتبط با محتوای ایمیل استفاده کنید تا مطلب شما چشمگیرتر شود.

انتخاب بهترین ابزار مارکتینگ اتومیشن

مطمئن شوید که پیش از شروع به‌کارگیری ابزارها، برای فرایند ادغام ابزارها و گردش کار خود به شکل دقیق برنامه‌ریزی کرده‌اید. برای دریافت نتیجه‌های دقیق از کار با ابزارها، داده‌های اولیه‌ای که به نرم‌افزارها وارد می‌کنید باید داده‌هایی مستند و معتبر باشند. همچنین، برای ارزیابی عملکرد پروژه اجرایی خود باید از معیارهای کلیدی بهره بگیرید. از دیگر ابزارهای مشهور ارزیابی و تحلیل عملکرد وب‌سایت و کانال‌های بازاریابی می‌توان به ابزارهایی مانند SEMRush و Buzzsumo نیز اشاره کرد. در صورت اعلام هر محصول جدید، ارتقا یا تبلیغات جدید برای هر مشتری، پیام‌های شما می‌توانند کارایی خود را از دست بدهند.

این پلتفرم اکنون قابلیت‌هایی مانند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تست A/B، تحلیل داده‌، صفحات فرود، CRM، تولید سرنخ و بخش‌بندی مخاطبان را ارائه می‌دهد. ابزارهای اتوماسیون بازاریابی می‌توانند به‌طور خودکار نظرسنجی بازخورد را برای مشتریان ارسال کنند و به کسب‌وکارها در جمع‌آوری اطلاعات ارزشمند و بهبود محصولات یا خدمات خود کمک کنند. یکی دیگر از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده تا ایمیل مارکتینگ برای کسب‌وکارهای مختلف برجسته‌تر باشد، مسئله نرخ کلیک است!

اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

جریان‌های کاری اتوماسیون بازاریابی خود را به صورت ماهانه، سه‌ماهه و سالانه بررسی کنید. شما نمی‌توانید بازاریابی شخصی‌سازی‌شده ایجاد کنید (چه اتوماسیون باشد و چه نباشد) مگر اینکه بدانید مشکلات و نیازهای مخاطب شما چیست و چگونه می‌توانید آن‌ها را برطرف کنید! بنابراین ابتدا باید پرسونای خریدار خود را بسازید تا قبل از طراحی سفر مشتری، مخاطب خود را بشناسید. تعداد زیادی از ابزارهای بازاریابی خودکار مشهور و کاربردی، پلن‌های محدود رایگان را به کاربران خود ارائه می‌کنند. استفاده از رپورتاژ آگهی یکی از روش‌های تبلیغات همسان برای گرفتن بک‌لینک و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو به شمار می‌رود.

تدوین استراتژی مارکتینگ اتومیشن موفق

در ایمیل کاربران ممکن است مستندات تجاری، قرارهای روزانه، رویداد‌های مورد علاقه و… وجود داشته باشد که به همین دلیل کاربران ایمیل خود را به صورت روزانه چک می‌کنند! شما به عنوان یک کاربر هر چند وقت به ایمیل خود سر می‌زنید؟ جواب اکثر شما بر اساس آمار جهانی است و تقریبا به صورت روزانه ایمیل خود را چک می‌کنید. کمی زمان بگذارید تا نیازهای واقعی خود را مشخص کنید، سپس موارد استفاده مناسب خود را برای یک پلتفرم اتوماسیون بازاریابی پیدا کنید. اگر به کسب اطلاعات بیشتر درباره ابزارهای مختلف مدیریت و اتوماسیون مارکتینگ علاقه‌مندید، مطالعه مطالب زیر را نیز به شما توصیه می‌کنیم.

WebEngage یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی قدرتمند است که بر تعامل و حفظ مشتری تمرکز دارد. این نرم افزار، مجموعه ای جامع از ابزارها را برای کمک به کسب و کارها در ایجاد کمپین های شخصی‌سازی‌شده و هدفمند در چندین کانال ارائه می دهد. اتوماسیون به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تکنیک‌های پیچیده امتیازدهی و تقسیم‌بندی سرنخ، بازدهی بالاتری از تولید سرنخ داشته باشند. همچنین امکان ارتباط شخصی‌سازی‌شده و به موقع با مشتریان بالقوه را فراهم می کند که در نهایت منجر به نرخ تبدیل بالاتر و افزایش درآمد می شود. اتومیشن مارکتینگ اجازه می‌دهد تا هم به مشتریان آینده توجه داشته باشید و هم روی مسائل مهم تمرکز بیشتری کنید. برای انجام این کار، می‌توان نرم‌افزار‌های اتوماسیون بازاریابی بر‌اساس مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها را با توجه به نیازهای شرکت تعریف کرد و در هر زمان آن‌ها را تغییر داد.

با دوره مارکتینگ اتومیشن به یک متخصص بازاریابی تبدیل شوید

شما می‌توانید بر اساس واکنش مخاطب خود، سایر پیام‌های ارسالی را به شیوه‌ای بهتر مدیریت کنید. رفتار آن‌ها به سیستم شما می‌گوید که پیام‌های بعدی را برای آن‌ها ارسال کند یا خیر. فروش به مشتری موجود بسیار ساده‌تر و مقرون به صرفه‌تر از جذب مشتری جدید است و با اتوماسیون ایمیل می‌توانید بهتر از همیشه با مشتریان قدیمی خود در ارتباط باشید. پیام‌های خود را به گونه‌ای برنامه ‌ریزی کنید تا مشتریان شما در جریان تمامی نکات لازم قرار بگیرند. طبق یک نظرسنجی در سال 2017، پاسخ دهندگان گفتند که آن‌ها معتقدند بازاریابی خودکار از طریق ایمیل می‌تواند بهره‌وری کارکنان را بهبود بخشد.

بایدها و نبایدهای استفاده از مارکتینگ اتومیشن

برای موفقیت در یکپارچه‌سازی، باید به جنبه‌های فنی، امنیتی و عملیاتی توجه ویژه‌ای داشت. ابزارهای مارکتینگ اتومیشن امکان بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی را بر اساس معیارهایی مانند سن، جنسیت، مکان جغرافیایی و علایق کاربران فراهم می‌کنند. این ابزارها بودجه تبلیغاتی را بهینه تخصیص می‌دهند و عملکرد کمپین‌ها را به صورت مداوم رصد می‌کنند. ۷۴% از کاربران می‌گویند که بزرگترین مزیت اتوماسیون بازاریابی، توانایی آن در صرفه‌جویی در زمان است.

صرفه جویی در زمان با کاهش کارهای تکراری

این ابزار برنامه‌ریزی شده به آن‌ها کمک می‌کند تا مخاطبان مناسب را هدف قرار دهند. درنتیجه راحت‌تر می‌توانند محصولات و خدمات خود را بفروشند و ارتباط با مشتری خود را بهبود بخشند. یکپارچه‌سازی موفق ابزارهای مهم مارکتینگ اتومیشن با سیستم‌های موجود، کلید بهره‌برداری حداکثری از قابلیت‌های این ابزارهاست.

نحوه پیاده‌سازی استراتژی اتوماسیون ایمیل مارکتینگ

Mailchimp از یک ابزار ساده ایمیل مارکتینگ به یک پلتفرم جامع مارکتینگ اتومیشن تبدیل شده است. این ابزار با رابط کاربری ساده و قیمت مناسب، گزینه‌ای ایده‌آل برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط محسوب می‌شود. ویژگی‌هایی نظیر قالب‌های ایمیل حرفه‌ای، سگمنت‌بندی پیشرفته مخاطبان، و تحلیل عملکرد کمپین‌ها، Mailchimp را به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای بازاریابی تبدیل کرده است. طبق آمار، ۸۰% از کاربران پلتفرم‌های اتوماسیون، افزایش تعداد لیدها را در کسب‌وکار خود مشاهده کرده‌اند. بسیاری از بازاریابان ترجیح می‌دهند از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ خودکار برای ایجاد لید استفاده کنند.

اما برای صرفه‌جویی در زمان، باید مایل باشید که برای این ابزارها هزینه کنید. اما می‌توان گفت که بیشتر آن‌ها روی کانال‌های پرکاربرد بازاریابی و انجام فعالیت‌های زیر تمرکز می‌کنند. ایمیل مارکتینگ می‌تواند با اهداف مختلفی از جمله آگاهی از برند، افزایش وفاداری مشتریان و ... نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که وقتی خریداران می‌دانستند آگهی‌ بر اساس نوع فعالیت آن‌ها در سایت وجود دارد، نرخ کلیک آن‌ها 11٪ افزایش و درآمد حاصل از ارائه آن محصول یا خدمت 38٪ افزایش یافته است. اتوماسیون ایمیل به شما امکانات زیادی ارائه می‌دهد، که در ادامه به شرح آن می‌پردازیم. پس از خرید مشتریان، یک ایمیل تشکر به صورت خودکار برای آنها فرستاده شود و همچنین می‌توانید محصولات بیشتری را به آنها پیشنهاد کنید.

مارکتینگ دیجیتال به مجموعه فعالیت‌های بازاریابی گفته می‌شود که از طریق کانال‌های دیجیتالی مانند وب‌سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و … انجام می‌شود. این ابزارها باید کاربرپسند باشند و به‌راحتی با سیستم‌های موجود شما یکپارچه شوند. همچنین، مقیاس‌پذیری و پشتیبانی مشتری دو عامل مهم هستند؛ نرم‌افزار باید همراه با رشد کسب‌وکار شما گسترش یابد و پشتیبانی مطمئن برای رفع مشکلات احتمالی ارائه دهد. همان‌طور که در مورد قبل اشاره شد، بدون یک استراتژی مشخص، اتوماسیون بازاریابی صرفاً به معنی افزایش حجم کارهای بی‌هدف خواهد بود.

اکثر استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک در سرمایه‌گذاری برای این ابزار دیجیتال مارکتینگ شک دارند چون نمی‌دانند آیا مگ سئو این سرمایه‌گذاری بازده خواهد داشت یا نه. اما مهم نیست که کسب‌وکار شما چقدر کوچک باشد، اتوماسیون فرآیندها می‌تواند وقت و پول شما را صرفه‌جویی کند. خوشبختانه، ابزارهای اتوماسیون بازاریابی ساده‌تر و اقتصادی‌تر از همیشه شده‌اند و صاحبان کسب‌وکار با کمترین مهارت‌های فنی هم می‌توانند از این ابزارها استفاده کنند، حتی با هزینه‌ای به‌طور تقریبی صفر دلار. یکی دیگر از کاربردهای رایج اتوماسیون ایمیلی، ارسال ایمیل برای یادآوری سبدهای خرید رها شده است. ارسال این پیام یادآوری برای افرادی که بدون نهایی کردن سفارش خود، وب‌سایت کسب و کار را ترک می‌کنند ضروری است.

{

سناریوی سوم: زمانی که ایمیل شرکت هفته‌ای یک بار بررسی می‌شود

|}

برخلاف راهکارهای سنتی بازاریابی ایمیلی، وب‌انگیج نیازی به ادغام و یکپارچه‌سازی با سیستم‌های دیگر (ESP ها) ندارد. این ابزار به‌صورت کامل و آماده‌به‌کار ارائه می‌شود و شما را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به پیکربندی‌های پیچیده، بلافاصله کمپین‌های ایمیلی خود را آغاز کنید. با خودکارسازی وظایف تکراری، زمان کارکنان آزاد می‌شود و آنها می‌توانند بر روی فعالیت‌های استراتژیک‌تر و خلاقانه‌تر تمرکز کنند. این موضوع به افزایش بهره‌وری تیم بازاریابی و در نتیجه، بهبود عملکرد کل کسب‌وکار منجر می‌شود. در گذشته، مارکتینگ بیشتر به‌صورت سنتی و از طریق رسانه‌هایی مانند تلویزیون، رادیو و چاپ انجام می‌شد. اما با ظهور اینترنت و فناوری‌های دیجیتال، مارکتینگ نیز وارد دنیای دیجیتال شد.

آیا سرنخ‌های شما در کمپین‌های ایمیلی ریزش می‌کنند؟ یا در فرایند فروشتان چنین اتفاقی می‌افتد؟ در هر صورت، یک تحلیل دقیق کمکتان می‌کند تا نقاط ریزش را شناسایی و به‌موقع آن‌ها را رفع کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلتفرم، امکان یکپارچگی کامل با Salesforce CRM است، که باعث می‌شود کمپین‌های بازاریابی شخصی‌سازی‌شده و مدیریت پیشرفته سرنخ‌ها به بهترین شکل انجام شوند. حتی اگر یک نرم‌افزار کاملاً کاربرپسند باشد، باز هم ممکن است در برخی مواقع نیاز به کمک داشته باشید. بنابراین، پلتفرمی را انتخاب کنید که پشتیبانی قابل‌اعتماد و در دسترس داشته باشد. پشتیبانی می‌تواند از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی، منابع آموزشی یا ترکیبی از این گزینه‌ها ارائه شود. این پلتفرم همچنین امتیازدهی سرنخ مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت های تجزیه و تحلیل قوی را ارائه می دهد که به کسب و کارها کمک می کند تا تصمیمات بازاریابی مبتنی بر داده را اتخاذ کنند.

قبل از اینکه به ضرورت مارکتینگ اتوماسیون بپردازیم، بهتر است ابتدا با مفهوم مارکتینگ و سیر تکاملی آن آشنا شویم. مارکتینگ به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با هدف شناسایی و برآورده ساختن نیازهای مشتریان و ایجاد ارزش برای آن‌ها انجام می‌شود. به عبارت دیگر، مارکتینگ فرایندی است که از طریق آن کسب‌وکارها می‌توانند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنند و در نهایت، آن‌ها را به خرید ترغیب کنند. استفاده از ایمیل مارکتینگ به عنوان یکی از برترین ابزار دیجیتال مارکتینگ نقش موثری در افزایش مخاطبان و فروش کسب‌وکارهای اینترنتی دارد که البته زمان زیادی را از کسب‌وکارها می‌گیرد. {سئو مگ|} با اتوماتیک‌سازی ایمیل مارکتینگ که در سیستم‌های ایمیل مارکتینگ وجود دارد، می‌توانید مخاطبان و فروش خود را بدون از دست دادن زمان و هزینه متخصص ایمیل مارکتینگ، تا حد زیادی افزایش دهید؛ در مقاله بعدی به ادامه این موضوع خواهیم پرداخت.

دوره مارکتینگ اتومیشن اینورس (Marketing automation) با ارائه آموزش‌های کاربردی توسط مدرسین متخصص، این مسیر را برای شما هموار می‌کند. در این دوره، شما با مفاهیم و روش‌های مارکتینگ اتومیشن آشنا شده و با تسلط بر ابزارهای مختلف، می‌توانید کمپین‌های خودکار و موثر را طراحی و اجرا کنید. دوره مارکتینگ اتومیشن اینورس با ارائه امکاناتی مانند منتورشیپ و پرداخت قسطی، تلاش کرده تا فرصت یادگیری این مهارت را برای همه فراهم کند. مارکتینگ اتومیشن با جمع‌آوری و تحلیل داده‌های مشتریان، به شما کمک می‌کند تا مشتریان خود را بهتر بشناسید و نیازهای آنها را بهتر درک کنید. با داشتن این اطلاعات، می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی CRM موثرتر را طراحی کنید و رابطه بهتری با مشتریان خود برقرار کنید.

این نرم افزار با شخصی‌سازی کردن محتوا و بخش‌بندی مشتریان به صورت خودکار، به شکل هوشمندانه‌ای مشتریان بالقوه را در مسیر خرید هدایت می‌کند و سرنخ‌های ارزشمندتری را به تیم فروش ارائه می‌دهد. بخش دوم این پلتفرم در قالب «تبلیغ‌دهنده» امکان معرفی کسب‌وکار به دیگران را برای شما فراهم می‌کند. از مزایای دیگر این روش تبلیغات می‌توان به نرخ تبدیل بالای آن اشاره کرد، چراکه این تبلیغات فقط به مخاطبان هدف نمایش داده می‌شوند و در نتیجه، افراد بیشتری به استفاده از محصولات و خدمات کسب‌وکار شما ترغیب می‌شوند.

بسیاری از شرکت‌ها چنان توجه خود را بر درآمد از مشتریان جدید متمرکز می‌کنند، که مشتریان فعلی خود را فراموش می‌کنند؛ مشتریانی که به چیزی که آن شرکت می‌فروشد، قبلا علاقه‌ نشان داده‌اند و به احتمال زیاد خواستار خرید بیشتر از آنها هستند. چون هرچه یک فرایند دستی‌تر باشد و وابستگی آن به یک شخص بیشتر باشد، مقیاس‌بندی آن متناسب با رشد تیم دشوارتر خواهد بود. دقت کنید که هدف نهایی تمام فعالیت‌های بازاریابی شما این است که برای سازمان خود درآمد بیشتری تولید کنید.

{

کاهش هزینه‌های بازاریابی

|}

یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته ابزارهای مارکتینگ اتومیشن، قدرت تجزیه‌وتحلیل داده‌ها است. این ابزارها داده‌های متنوعی را از منابع مختلف جمع‌آوری و پردازش کرده و بینش‌های ارزشمندی در مورد رفتار مشتریان و عملکرد کمپین‌ها ارائه می‌دهند. سیستم‌های تحلیلی پیشرفته، با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، الگوهای پنهان در داده‌ها را کشف و پیش‌بینی‌هایی از رفتار آینده مشتریان ارائه می‌کنند. این اطلاعات به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف کمپین‌های خود را شناسایی کرده و استراتژی‌های بازاریابی خود را بهینه‌سازی کنند. این ابزارها نه تنها وظایف تکراری مانند ارسال ایمیل‌های خودکار و مدیریت کمپین‌ها را ساده می‌کنند، بلکه با آزادسازی زمان تیم‌ها، به آن‌ها اجازه می‌دهند روی استراتژی‌های خلاقانه تمرکز کنند.

علاوه بر این، باید اطلاعات و داده‌های بسیار بیشتری را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. برای مثال درج عبارت «این‌جا را کلیک کنید»، هیچ داده‌ای از نوع لینک و محل انتقال به آن را در اختیار مخاطب قرار نمی‌دهد، بنابراین به‌صورت دقیق و واضح اطلاعات مهم و لازم را درج نمایید. پیشنهاد ما این است که حداقل یک ایمیل در هر ماه ارسال کرده و بدین شکل، حداقل میزان تعامل و مشارکت با مشتریان را از دست ندهید، هرچند تصور نکنید که حتما باید این روش را در پیش بگیرید.

    {
  • این شخصی‌سازی می‌تواند شامل نام مخاطب، تاریخ‌های خاص (مثل تولد یا سالگرد خرید)، محصولات مورد علاقه یا رفتارهای اخیر مخاطب باشد.
  • |}
  • این را فراموش نکنید که افراد معمولا همان بار اول محصول شما را خریداری نمی‌کنند و شما باید مدام به آن‌ها یادآوری کنید که مسیر خرید را ادامه دهند.
  • {
  • برای جلوگیری از اسپم شدن و البته حفظ نرخ تبدیل مناسب، ارسال یک الی دو ایمیل در هر هفته از نظر عموم کارشناسان، مناسب تلقی می‌شود.
  • |}
  • ابزارهای اتوماسیون به شما کمک می‌کنند که بیشتر فعالیت‌های بازاریابی را از طریق یک ابزار انجام دهید.
  • احتمالا مشتریان مختلف به دلیل نوع صدا، نحوه صحبت و یا شوخ‌طبعی‌تان، تصمیم گرفته‌اند که فرم ثبت نام مجموعه را تکمیل کنند.
  • {
  • با توجه به زیاد بودن تعداد کاربران، این کار به‌صورت دستی امکان‌پذیر نخواهد بود.
  • |}

ایمیل خودکار می‌تواند شامل مواردی مانند یادداشت خوش‌آمدگویی برای ثبت‌نام، پیشنهادات تخفیف یا پیشنهاد خرید در صورتی که سبد خرید را رها کرده باشند، باشد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک الگو را توسعه دهید، سپس می‌توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید. با بهره‌گیری از اتوماسیون ایمیل، قادر خواهید بود تا ایمیل‌هایی را طراحی کنید که به‌طور خودکار به کاربران ارسال شوند.

فرض کنید که به‌عنوان یک بازاریاب وظیفه دارید هر بار که یک مشتری از وبسایت/اپلیکیشن شما خریدی انجام می‌دهد یا سبد خرید خود را رها می‌کند، به او یک ایمیل ارسال کنید. با توجه به زیاد بودن تعداد کاربران، این کار به‌صورت دستی امکان‌پذیر نخواهد بود. ابزار انتخابی باید گزارش‌های دقیقی از عملکرد کمپین‌ها، نظیر نرخ بازگشت سرمایه (ROI) و نرخ تبدیل ارائه دهد. این داده‌ها به شما کمک می‌کند تا نقاط قوت و ضعف کمپین‌ها را شناسایی کرده و استراتژی‌های خود را بهبود ببخشید. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این نرم افزار، هدایت و پرورش لید تا تبدیل شدن آن‌ها به مشتریان واقعی است.

معمولا پلتفرم‌های ایمیل مارکتینگ این ابزار را در اختیار کاربران خود قرار داده و با استفاده از این قابلیت‌های ارائه شده، می‌توانید نحوه نمایش ایمیل‌ها برای اغلب دستگاه‌های موجود در بازار را بررسی کنید. توصیه ما این است که تمام المان‌ها و بخش‌های مختلف کمپین تبلیغاتی خود را در یک سلسه مراتب مشخص برنامه‌ریزی کرده و مهم‌ترین اطلاعات مد نظر خود را در نیمه‌ی نخست متن ایمیل قرار دهید. در این صورت، حتی افرادی که به‌سرعت ایمیل ارسالی شما را مطالعه می‌کنند، با همان نگاه کوتاه اولیه، پیام اصلی شما را خواهند دید. اتوماسیون ایمیل به شما کمک می‌کند تا از این دام جلوگیری کنید زیرا برای شما این امکان را فراهم می‌کند تا محصولات را بر اساس علاقه خاص مشتریان به آن‌ها اعلام کنید.

بازاریابی ایمیلی مهم‌ترین کانالی است که می‌توان از ابزارهای بازاریابی خودکار برای بهبود آن بهره گرفت. برندها اغلب برای پرورش مخاطبان راغب از کانال ایمیل برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل، ایمیل مارکتینگ در میان روش‌های بازاریابی دیجیتال، بیشترین «نرخ بازگشت سرمایه» (ROI) را دارد.

با توجه به این رویدادها می توان برای هر کدام از این گروه افراد، نقشه سفر مشتری یا جرنی مختلفی را تهیه کنیم. با استفاده از این پیکربندی، می‌توانید از دامنه یا زیردامنه خود برای ارسال ایمیل به کاربران استفاده کنید. پس از تأیید رکوردهای DNS، می‌توانید ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نام، ارسال ایمیل را آغاز کنید. این گزینه برای کسانی که از قبل دارای دامنه‌ای معتبر هستند و از دامنه‌های متعدد برای کارهایی مانند بازاریابی، تراکنش‌ها و غیره استفاده می‌کنند، ایده‌آل است.

بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ (Network Marketing) ساختار فروشی است که در آن افراد مستقلی محصولات را از شرکت مادر می‌خرند و می‌فروشند. همچنین، تقسیم‌بندی لیست ایمیل باعث شخصی‌سازی  می‌شود که در جلسه آینده در مورد آن به‌طور مفصل صحبت خواهیم کرد. در اینجا لازم نیست منابعی مانند سوخت را برای سفر، چاپ و غیره مانند روش‌های بازاریابی سنتی خرج کنید. با دقت به این موارد توجه کنید تا درک بهتری از اثربخشی ایمیل‌هایتان پیدا کنید. ۲ - بررسی کنید که کدام آدرس‌های ایمیل بیشتر دچار bounce می‌شوند و به دنبال دلیل آن‌ها باشید.

اما نکته‌ای وجود دارد که درصورت عدم توجه به آن، تمام زحماتتان بر باد می‌رود. نباید ارسال ایمیل به‌ مقداری باشد که گیرنده آزار ببیند و پیام‌هایتان اسپم تلقی شوند. برای جلوگیری از آزاردهنده بودن، تنها برای افرادی ایمیل ارسال کنید که با میل خودشان آدرس ایمیلشان را دراختیارتان قرار داده‌اند. درنظر داشته باشید که ایمیل مارکتینگ باید برای «حفظ مشتریان قدیمی» استفاده شود، پس حتماً بانک اطلاعاتی خود را با آدرس ایمیل مشتریانتان تکمیل کنید و بانک ایمیل نخرید. کمپین ایمیل دنباله‌ای از تلاش‌های بازاریابی است که همزمان با چندین گیرنده تماس می‌گیرد.

این مشکل در مواقعی که به سرعت نیاز به حل یک مشکل فنی دارید، به یک چالش بزرگ تبدیل می‌شود. برای مطالعه بیشتر می توانید راهنمای جامع مارکتینگ اتومیشن را از اینجا دانلود کنید. نمونه های این تبلیغات شخصی‌سازی‌شده را در تبلیغات شرکت های بزرگی مثل اسنپ، دیجی کالا و … می بینیم. این تبلیغات با نام شما شروع می شود و در ادامه پیشنهاد خرید محصول یا پیشنهاد اتمام پروسه خرید را می دهد. این نرم افزار به همه زبان‌ها در دسترس نیست، در نتیجه استفاده از آن می‌تواند برای برخی از بازاریابان پیچیده‌تر باشد.

اگر یک کسب و کار کوچک یا متوسط دارید، این پلتفرم مارکتینگ اتومیشن می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. برخی از سایت‌ها محصول یا خدماتی برای ارائه به کاربران ندارند و بیشتر جنبه محتوا محور دارند. چنین سایت‌هایی نیز به دنبال کسب‌ درآمد هستند و یکی از بهترین راه‌ها، ارسال ایمیل با محتوای تبلیغاتی به کاربران است و به ازای درج تبلیغات در محتوای ایمیل می‌توانند از تبلیغ‌دهنده هزینه دریافت کنند.

{سئو|دیجیتال مارکتینگ|آموزش سئو|آموزش دیجیتال مارکتینگ|بهینه سازی سایت|بازاریابی محتوا|تولید محتوا|لینک سازی|بک لینک|تحقیق کلمات کلیدی|سئو داخلی|سئو خارجی|سئو تکنیکال|سئو محلی|گوگل آنالیتیکس|سرچ کنسول گوگل|الگوریتم های گوگل|رتبه بندی گوگل|افزایش رتبه سایت|افزایش ترافیک سایت|بازاریابی شبکه های اجتماعی|مدیریت شبکه های اجتماعی|اینستاگرام مارکتینگ|تبلیغات در اینستاگرام|تبلیغات گوگل|تبلیغات کلیکی|کمپین تبلیغاتی|ایمیل مارکتینگ|بازاریابی ایمیلی|اتوماسیون بازاریابی|بهینه سازی نرخ تبدیل|تجربه کاربری}
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید سایت جدید